Ofte stillede spørgsmål
Ordrer & betaling
Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Ja, du kan altid ændre eller annullere din ordre, såfremt den ikke er afsendt endnu. Du skal blot kontakte os her, og oplyse ordrenummer og e-mailadresse, ordren er bestilt med.
Vi kan dog ikke love, vi modtager din besked, før ordren er afsendt. I det tilfælde skal du lave en ny bestilling eller returnere ordren, når du modtager den.
Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
På nuværende tidspunkt accepterer vi følgende betalingskort:
- VISA
- Mastercard
- Apple Pay
- Google Pay
- MobilePay
- Maestro
- American Express
I nærmeste fremtid bliver det også muligt at betale andre betalingsmetoder, f.eks. bankoverførsel.
Hvis du kun kan betale med bankoverførsel, så kontakt os. Ved større ordrer hjælper vi gerne med en løsning.
Kan jeg bestille som erhvervskunde?
Kan jeg bestille som erhvervskunde?
Ja, faktisk kan du som udgangspunkt kun bestille som erhvervskunde hos EdgeWay. Virksomhedsnavn er obligatorisk at udfylde ved betaling.
Kan jeg bestille som privatkunde?
Kan jeg bestille som privatkunde?
Som udgangspunkt markedsfører EdgeWay sig kun mod virksomheder. Det er obligatorisk at udfylde virksomhedsnavn ved betaling.
Hvis du ønsker at bestille som privatkunde hos os, kan du kontakte os. Så finder vi muligvis en løsning.
Hvor finder jeg fakturaen for min ordre?
Hvor finder jeg fakturaen for min ordre?
Efter du har gennemført et køb, kan du finde din faktura tre steder:
- I din ordrebekræftelse, du modtager på e-mail straks efter købet, ved at klikke på "Klik her for at downloade din PDF-faktura".
- På bekræftelsessiden du føres til efter gennemført betaling, hvor du kan klikke på knappen "Download faktura" lige under "I alt"-prisen.
- Hvis du logger ind på din konto ved at klikke på profillogoet øverst til højre for søgefeltet, klikker på "Ordrer" og klikker på en specifik ordre, så kan du hente din faktura på knappen "Download faktura" lige under "I alt"-prisen.
Tilbyder I rabat ved større bestillinger?
Tilbyder I rabat ved større bestillinger?
Ja, ved værktøjssalg tilbyder vi gerne mængderabat ved større bestillinger (typisk over 10.000 kr.) eller ved aftaler om faste, løbende leverancer. Send os en besked, så finder vi sammen den rette pris.
Ved konsulentydelser tilbyder vi også gerne lavere time- eller projektpriser ved større opgaver. Kontakt os her for at komme i gang.
Lejlighedsvis uddeler vi også rabatkuponer og eksklusive tilbud til vores kunder. Tilmeld dig vores nyhedsbrev i bunden af siden, hvis du ønsker at modtage dem.
Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Du kan komme i kontakt med os gennem følgende kanaler:
- Kontaktformular: Udfyld kontaktformularen. (Svar inden for 24 timer).
- E-mail: Kontakt@EdgeWay.dk (Svar inden for 24 timer).
- Live chat: Få øjeblikkelig vejledning nederst, til højre.
- Telefon: Skriv dit telefonnummer, og vi ringer dig op.
Haster det?
Har du brug for hjælp hurtigst muligt? Så anbefaler vi, at du skriver til os i live-chatten. Her får du typisk svar med det samme, inden for vores normale åbningstid, kl. 10 - 18 i hverdage. I nogle tilfælde er vi ikke tilgængelige i live-chatten. I disse tilfælde sender vi dig et svar på e-mail, så snart vi er tilbage.
Har du brug for telefonisk support?
Hvis du har brug for at tale med os, så skriv dit telefonnummer til os gennem en af de ovenstående kanaler. Skriv også gerne, hvornår du ønsker, vi ringer dig op. Så får du et opkald inden for 24 timer på hverdage, men oftest meget hurtigere.
Jeg ikke kan finde det produkt, jeg søger?
Jeg ikke kan finde det produkt, jeg søger?
Du kan altid kontakte os, hvis du mangler et produkt, du ikke kan finde i vores sortiment.
Så skaffer vi det eller får det specialfremstillet.
Fragt og levering
Hvornår modtager jeg min ordre?
Hvornår modtager jeg min ordre?
Vores normale forsendelsestid er 1-3 hverdage.
Bestiller du din ordre før kl. 13, vil ordren typisk blive afsendt samme dag, og du modtager oftest ordren hverdagen efter.
Hvis din ordre indeholder produkter på fjernlager, øges forsendelsestiden for din ordre. Det fremgår på produktsiden, hvad forsendelsestiden er for det pågældende produkt. Ved større ordrer, sender vi typisk de varer, der er på lager først, og varerne på fjernlager sendes senere.
Hvis du vil være sikker på, at vi sender lagervarer først og fjernlagervarer efter, så bestil to særskilte ordrer.
Kan jeg følge min ordre med tracking?
Kan jeg følge min ordre med tracking?
Ja, så snart din ordre er pakket og klar til afsendelse, sender vi en e-mail med tracking-link, hvor du kan følge din ordrer.
Hvilke fragtfirmaer sender I pakker med?
Hvilke fragtfirmaer sender I pakker med?
I øjeblikket sender vi pakker med GLS. Både pakkeshop og levering ved adressen er muligt. Du vælger ved kassen.
Vi forventer at understøtte flere fragtudbydere i nærmeste fremtid.
Ved meget store leveringer kan det være, vi sender ordren med en anden fragtudbyder, og du informeres herom.
Ved større leveringer er du også velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at modtage dine varer med en bestemt fragtudbyder.
Hvor sender I pakker til?
Hvor sender I pakker til?
I øjeblikket sender vi pakker til alle destinationer i Danmark med GLS eller PostNord.
I øjeblikket sender vi ikke ordrer udenfor Danmark. Dog understøttes resten af EU snart.
Ved interesse for større ordrer, udenfor Danmark, kontakt os!
Returnering og refundering
Hvordan returnerer jeg min ordre?
Hvordan returnerer jeg min ordre?
Hos EdgeWay kan du altid returnere dine ubrugte varer og få dine penge retur. Du har 3 måneders returret. Du sender blot dine varer til vores adresse og vedlægger enten din følgeseddel eller dit ordrenummer og E-mailadresse, du bestilte ordren med. Informér os om din returnering inden forsendelse.
Returadresse:
Hvass Industries
Birk Centerpark 40
7400 Herning
Bemærk: at vi ikke modtager returvarer sendt til pakkeshop eller per efterkrav. Vi anbefaler, at du returnerer med GLS eller PostNord. Værktøj, der er fremstillet på bestilling, kan ikke returneres eller ombyttes.
Som noget unikt hos EdgeWay tilbyder vi også 30 dages kvalitetsgaranti. Hvis produktets kvalitet ikke lever op til dine forventninger, kan du få fuld refundering, uanset om produktet har været i brug. Læs mere nedenfor.
Hvordan gør jeg brug af jeres kvalitetsgaranti?
Hvordan gør jeg brug af jeres kvalitetsgaranti?
Som noget unikt hos EdgeWay tilbyder vi 30 dages kvalitetsgaranti. Hvis produktets kvalitet ikke lever op til dine forventninger, kan du få fuld refundering, uanset om produktet har været i brug.
For at gøre brug af garantien, kontakter du os med en beskrivelse af årsagen til, produktets kvalitet ikke lever op til dine forventninger. Når du har modtaget svar fra os, kan du returnere brugte produkter til inspektion, så vi kan undgå lignende kvalitetsproblemer i fremtiden. Godkendte returneringer refunderes, mens driftstab og følgeskader ikke erstattes.
Kan jeg klage over et produkt?
Kan jeg klage over et produkt?
Ja, hos EdgeWay har vi vores helt egen udvidede kvalitetsgaranti, du kan læse mere om i spørgsmålet ovenfor.
Derudover yder vi altid erstatning i tilfælde af materialefejl, fabrikationsfejl eller andre væsentlige fejl og mangler.
Kontakt os, hvis du ønsker at reklamere.
Hvornår modtager jeg min refundering?
Hvornår modtager jeg min refundering?
Når din refundering er bekræftet, tager det maksimalt 10 hverdage at modtage din refundering.